Blogger Template by Blogcrowds.

aire


1 m. [QU] [FIF] [BI] Mescla de gasos que compon l’atmosfera. L’aire és necessari per a la respiració. Renovar l’aire de l’habitació. Destapa-ho perquè hi toqui l’aire. Un corrent d’aire. No fa un alè d’aire. Aire enrarit.

... i jo que m'ofego. Quelcom m'estreny el pit, tant que crec que d'un moment a un altre esclatarà i sortiran flors, aigua, ocells, pedres i tot el que omple el meu cervell. Em buido. No sóc més que un recipient buit. Esperant que hi cultivin la sàlvia. Es fa fosc. És fosc. Ja ha arribat la nit. Aquesta nit, tèrbola per definició. Em confondrà i em violentarà, i quan cec de ràbia, no sigui capaç de contenir aquesta fúria, m'oferirà la tendresa, la joia i la pau. Serà doncs quan torni a respirar. Mentrestant jo m'ofego.


Xavier
boira gebradora

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio