Blogger Template by Blogcrowds.

der Zug war pünktlich

Em desperto de sobte i encara ets aquí. Et puc escoltar i veure. Marxes i encara em queden restes de tu. Treballo i penso en el teu olor. Bé, el teu olor fa que et recordi. Ja comença a ésser una mica obsessiu. Però haig de dir que estic molt a gust. Bé, dormo poc, però si aconsegueixo passar aquesta setmana ja hauré acostumat el cos. No vull pensar en la setmana que ve, o d’aquí dos setmanes. Estic pendent de veure com estar amb tu quan abans millor. Si pot ser ara, perfecte. Comença a agradar-me tot el que fas, això és molt perillós. M’encanta que em diguis ‘ets verí’. No m’entusiasma el futbol, però de vegades m’agrada. Crec que ets la persona més mentalment sana que he trobat en tota la meva vida. És un gust haver arribat fins aquí, el tren ha arribat just en el moment que calia. Veure’m quin viatge tenim, si de llarg recorregut o potser és un rodalies. Brindo per tu, per mi, per nosaltres, per vosaltres, per tothom, per la vida.


PS: Un apunt, no vaig a la frontera a morir.

Xavier
fent xup-xup

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio