Blogger Template by Blogcrowds.

sempre fa sol

Sóc una mica massa poruc, per no dir imbècil. Però bé, jo ja hi estic acostumat. Provo de canviar-ho; però com diuen ‘Roma no es va construir en dos dies’. Veig núvols i penso que plourà, que cauran llamps i trons, que moriré aquell mateix dia. Però no, després no plou, o bé, potser ha plogut i ara fa sol.. i què si ha plogut? Doncs res, al cap i a la fi no és més que pluja. Un no acostuma a morir per una pluja; bé, es pot acabar fart de mullar-se. Però això ja és una altra història. Avui fa sol, ahir va fer sol, tota aquesta setmana ha fet sol. Diumenge farà sol. Què més vull? Sempre fa sol, potser poden haver-hi núvols.. però joder! Un cel ha de tenir núvols, si no quin tipus de cel tindríem? Finalment ha arribat el cap de setmana, que us ho passeu bé!


Xavier
vull ser l'home del temps

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Discrepe i molt de que un no pot morir per una pluja.

    Jo sóc la persona amb més por als trons i la pluja que conec i cada vegada que plou tinc problemes seriosos amb mí mateixa.

    Hauries d'haver viscut les riuades del 82, 87, 2007,... al País Valencià...uffff

    Menys mal que el cap de setmana farà sol.

    Petons.
    Xavier said...
    jeje

    potser de vegades sóc massa metafòric i es perd el sentit de tot el que dic!! jaja

    parlo de dones i de relacions.. ;-)


    .. és més a mi la pluja (com a pluja), fins i tot, arribaria a dir, que em pot agradar jeje

    però bueno, el sol ja em va bé, i diumenge si tot va bé, farà doble sol jeje


    petonets!

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio