Blogger Template by Blogcrowds.

Tanques la porta amb virulència. Dels teus ulls surten les flames de l’odi. Ens hem quedat sols tu i jo. Tots els altres convidats ja han marxat. Jo sóc al sofà, estirat, fumant. Tens la casa buida, algú s’ho ha emportat tot. No tinc gaire clar que faig encara aquí. Apropes una mica la cadira a on sóc jo i t’asseus. Els teus ulls encesos comencen a aclarir-se i d’ells et surten dues gotes de pluja. T’asseques la cara, ara ja més relaxada, estires la mà i et dono per fumar. Amb la segona calada tanques els ulls. Em dius alguna cosa que no entenc. Segueixes parlant, em tornes a mirar. Amb la meva mà et convido a seure al meu costat. Tornes a fer una altra calada i suaument, al temps que em tornes el mall, et col•loques al meu costat. Recolzes el teu cap sobre la meva espatlla i parles tranquil•lament. Em relaxo, et parlo, fumem, noto que somrius. No sé com ho fas, però ens fem una abraçada. Estic una mica confós, t’abraço, les meves mans controlen tota la teva esquena. Aixeques el cap, juntes la teva galta amb la meva, em fas un petó molt curt al coll. Després un altre i un altre. Em separes una mica de tu, i amb els ull tancats dirigeixes els teus llavis als meus. Et paro, obres els ulls, uns ulls plens de tristesa. Et deixo fer. Ens enfonsem al sofà. Encara m’abraces. Em separo, t’observo estirada, com la teva respiració inflen els teus pits sota la teva samarreta, els teus mugrons sobresurten, està clar que no portes sostenidors. Passo la meva mà per sota la teva samarreta, amb el dit gruixut pressiono sota el teu melic, el cor el clavo en els teus ossos. Poc a poc vaig pujant, sentit a cada centímetre les teves costelles i la suavitat del teu abdomen. Arribo a la base dels teu pit esquerre, la teva respiració s’ha accelerat. Paro, potser no hauria de. Notes la meva indecisió, estires el braç i amb la mà m’agafes el cap i em dirigeixes cap a la teva boca.
Et sento sortir de l’habitació, son prop de les deu del matí. Miro per la finestra i no fa gaire bon dia. Vaig fins el menjador, tu deus ser al bany. Obro l’ordinador i miro quina és la predicció meteorològica per al següents dies. Encara no tinc molt clar com és que sóc aquí. Et sento obrir la porta del bany, em giro i sento com em dius bon dia suaument. Em fas un petó llarg i em preguntes si he dormit prou. T’asseus sobre meu, mirant cap a mi, les teves cames rodegen la meva cintura i la cadira. Les meves mans recorren per sota la samarreta la teva esquena, les teves mans juguen amb els meus cabells i tu vas parlant. Jo perdo una mica l’atenció. Ara mateix el meu cap l’únic que pensa es que no està del tot malament aquest barri. Potser una mica fosc de nit, però té un caliu que no es troba a qualsevol lloc. Sí, decididament tots els barris tenen el seu encant. Crec que ja estic preparat per buscar casa. Torno al món, quan estirant-me una mica dels cabells aconsegueixes tirar el meu cap enrere i sento els teus llavis humits sobre dels meus. La teva llengua juga amb la meva i les meves dents. Ens mirem els ulls, tots dos sabem que hauria de marxar. Encara però continuem enganxats. Em mossegues el coll i les teves mans recorren la meva cara com quan un cec vol conèixer el físic d’una persona. També em mossegues el llavi. Ens posem d’en peus, et dono la volta i ara sóc jo qui et mossega el coll, aixeques el braç i amb la teva mà dirigeixes el meu cap contra els teus llavis. El meu cos calenta la teva esquena.
Prenem un cafè amb uns cereals, parlem dels teus veïns i de la teva feina. Em portes aigua, m’estic prenent unes pastilles. Mengem fruita. Em fas riure amb els teus comentaris. Recollim l’esmorzar, tu rentes les quatre coses i jo endreço la taula. Ens posem les jaquetes, miro que no em deixi res, agafem les bosses d’escombreries i les baixem. Hi ha un contenidor a dos carrers de casa teva. Després m’acompanyes agafada de la mà fins el metro. Jo, un altre cop, et deixo fer. Allà, al costat de les escales em pares i ens fem l’últim petó. Baixo les escales i ploro de pensar que la teva vida té una data de caducitat tant curta. Morir és una merda.

Xavier
és la teva o la meva?

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio