Blogger Template by Blogcrowds.

Insisteixo

Tot just arribo del BOU AMB CORDA d’Ontinyent. Bé, és una festa recomanable, però el bou gairebé no té cap importància. Vull dir, no és més que l’excusa per a aplegar-se i bufar-se. He vist tres bous, cosa que és molt! No he caigut del pont i no ens ha plogut, puc dir doncs que ha sortit tot prou bé. També haig de dir que potser he tingut el cap més aquí a Barcelona que allà baix, però imagino que això és inevitable. Tot em recorda a ella i la tinc present gairebé en tot moment. Bé, això no vol dir que no visqui la festa! La veritat és que m’ho he passat molt bé amb la gent d’Ontinyent, els tarongers i gent de València. Un poble amb una fauna del més variat! El pitjor de tot ha estat el menjar, crec que he guanyat uns quants quilos degut als festins que ens hem fet: Divendres sopar de tapetes acompanyades amb bons vins. Dissabte vam dinar cassola, que és un arròs al forn amb cansalada, botifarra, all i algunes coses més; tot això amb cervesa, vi, ‘herbero’ i Baileys pel cafè. Per sopar, quelcom lleuger, així que només pizza al forn. Diumenge però ha estat el pitjor, xai a la brasa, amb pebrassos (xampinyons), pastissets i botifarres, també acompanyat amb cervesa, vi, cava pels pastissos i conyac pel cafè. Haig de dir però, que no he sopat i m’estic fent només un got de llet amb una mica de mel per dormir com un nen. En resum, un cap de setmana que m’apuntaria per un altre any, doncs és, com a mínim, interessant.

Xavier
sí, em cal compartir més

3 Comments:

  1. Unknown said...
    Totes les festes al País Valencià són iguals, amb això vull dir que si l'any que ve no pots anar a Ontinyent, és igual, ves a un altre poble que faràs exactament el mateix: menjar i beure en quantitats industrials.

    El que hi haja darrere la festa... és igual. Pot ser falles, fogueres, madalena, bou, moros... i què??

    Besets!
    Xavier said...
    madalena?? aqsta no la conec!

    ostres.. pero menjar tant no pot ser bó! jeje lo de beure, bueno, aquí cadascú que decideixi jaja.

    per cert, demà no hi seré a l'ofi, marxo a sant boi... com et vaig dir, no sé mai on haig d'anar, a la meva vida no puc mirar el futur més enllà de 24/36 hores.. doncs passades aqstes només hi ha incertessa!! jaja


    Petons!!
    Unknown said...
    Madalena és la festa major de Castelló.

    Finalment crec que tampoc podré quedar amb Edith, així que no aniré a Seidor segurament.

    Besets!

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio