Blogger Template by Blogcrowds.

Alemanya trontolla

Mirem les eleccions d’ América del nord com el més rellevant d’aquests dies. Que no dic que no sigui rellevant. Però encara tenim bancs alemanys demanant calés per poder tirar endavant. Tot això ja sabem qui ho paguem. Cada dia ens posen algun tipus de vel davant el rostre per a que no veiem cap a on anem. I si el vel no funciona, fan algun joc de mans i ens quedem bocabadats durant una estona. Jo no hi vull pensar gaire en les qüestions econòmiques en que ens trobem tot plegat. Però tampoc vull ser tan innocent com per a donar-li l’esquena, tancar el ulls, comptar fins a deu i que quan els torni a obrir tot estigui bé. No, companys, això no marxa tan fàcil. Avui a la feina es respira una espècie de tensió incòmoda, sí, avui es dilluns. Mira tu, un dilluns no m’agradaria morir. Acabo d’imprimir-me un manual de 74 fulls que m’haig de preparar per a la setmana que ve. Però clar, m’ho hauria de mirar pel meu compte. Bé, tornant al tema que ens ocupa, dir que avui al banc que li ha tocat ha estat el Commerzbank, crec que demanen 8.000 milions... bé, per fer-se un xalet al costat de la platja i pagar-se algun dinar entre setmana. Crec que som en un moment molt interessant de la història, que hauríem d’estar alertes, i preparats per al que sigui. Jo ja he pres una decisió, no em penso angoixar ;-)

Xavier
caminant sobre la línia

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio