Blogger Template by Blogcrowds.

por a la mort

No em considero una persona poruga. Però si es veritat que sempre he vigilat de no fer-me mal. Morir no és una qüestió que em plantegi molt sovint. Tinc més por a patir i al dolor en si, que no pas a la mort (anava a dir una mort, però això és un altre tema). Al final, ningú no hauria de tenir por a la mort. Avui venia des de Barcelona en direcció Terrassa per la C-58 i estava plovent. Bé, estava plovent molt, gairebé podríem dir que estava diluviant. La carretera semblava un riu, les rodes de la moto relliscaven i anava de banda a banda, també per culpa del vent. Quan avançava els cotxes em menjava tota l’onada d’aigua que deixaven darrera i pels costats. Quan hi havia corbes si m’intentava plegar notava com s’anava una mica del darrera, i de veritat, no em feia molta gràcia. Hi ha hagut moments en que realment he tingut por de morir. Bé, qui diu por, diu patiment, o pensament d’una possibilitat de quelcom no agradable que podia passar. Ara ja he arribat al punt de destí, estic sencer, una mica xop, i molt content d’haver lliscat sobre l’autopista. Ara me’n vaig a córrer una estona al gimnàs, però aquest cop agafaré el cotxe... estic content d’haver lliscat, però per avui ja n’he tingut prou (bé, al menys fins ara).

Xavier
no he vist cap llum

0 Comments:

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio