Blogger Template by Blogcrowds.

‘Subidón’

Avui és un dia ‘subidón’. Començo el matí aixecant-me just, fa fred i no em dona temps a dutxar-me. Calçotets, mitjons i samarreta nets, una mica de desodorant i a esmorzar. De presa, un bol de llet amb cacau i quatre galetes. Casc, bossa, telèfons i guants d’hivern. Arrenco la moto, segueix fent fred. Surto del pàrquing, darrera d’un cotxe, no cal obrir la porta; punt positiu, comença el dia a posar-se del meu costat. Agafo l’autopista de la Mediterrània i cap a Sant Boi. Ostres! Quin fred! No sento els dits, accelero i accelero, vull arribar ràpid, no vull sentir més fred. Avui el tràfic està de conya, no trobo gaires cotxes; el dia ja mig em somriu. Arribo al meu destí abans del que tenia previst, arribo d’hora; definitivament avui serà un bon dia, llàstima que el cel és gris. M’assec, obro el portàtil, encenc el mòbil. Sí, arriba la llum; ara sí puc dir que el dia és amb mi. Llegeixo, escric, treballo. Espero, arriba, m’encanta. Avui el dia m’està fent feliç. Llegeixo, escric, treballo. Espero, arriba, m’encanta. Sí, és veritat, el dia ja m’ha fet feliç. Surt el sol, els núvols marxen. Dino al ‘Wok’. Em rento les dents, s’espatlla el servidor, no puc treballar. Navego, escric, publico, menjo caramels. A més m’han donat un calendari. Sí, definitivament avui sóc feliç. Somric, miro per la finestra, l’olivera segueix allà, el cel continua essent blau i el sol il•lumina tots els edificis. No hi ha cap dubte, avui és un dia ‘subidón’, avui és un dia per a la felicitat.

Xavier
el tacte de les teves mans sobre la meva pell

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Crec que eres la única persona que conec que hui està contenta... sempre vas al revés del món?

    A més, on és això on ha sortit el sol? Perquè a Barcelona ja et dic que no ha sortit...

    Jo podria fer un post semblant a aquest per just a l'inrevés, cada vegada el dia és més lleig i xungo i me'n vull anar a casa!!!!! Vull el meu sofà i la meua manta!!!!

    Perdó, necesstiva desfogar-me.

    Si dimarts estàs a l'oficina avisa, que igual vaig a cafetejar.

    Besets!
    Xavier said...
    Ahir va ser un dia collonut ;-) Va ser perfecte.

    A Sant Boi va sortir el sol durant molta estona! jeje

    No sóc jo qui va al revés, és el món que de vegades es confòn cap a on a d'anar :-P

    Dona, pero el sofà i la manta farà (va fer) que el dia no acabi (acabés) tan malament oi? jeje

    En principi si seré a l'oficina, però dilluns confirmo... que últimament m'envien a última hora a on els hi rota.

    Tu desfogat jeje!! Això és el que faig jo amb el blog aquest!! Aqsta és la funcio principal!! :-D


    Bon cap de setmana!
    Petons!


    PS: Baixo a Ontinyent al Bou amb corda jeje ;-)

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio