Blogger Template by Blogcrowds.

No pot ser veritat

Obro la boca i surten papallones grogues; dibuixen un estel. Enmig de l’estel s’aprecia quelcom vermell, apropo la mà fins que una marieta es posa sobre el meu dit índex. Absorbeixo els colors del insecte i la meva mà pren forma de bolet, perdent els dits. El meu ull dret comença a créixer menjant-se el meu cap, hombros muscles, esquena, cames i braços... quedo fet un bolet amb una base líquida d’ull; tot un basalt. Sóc un bolet vermell amb piques blanques. De les piques surten unes llengües blanques fins arribar a les papallones, que m’alcen del terra i em porten a voltar pel cel. Poc a poc ens anem ajuntant per formar una catifa voladora de colors vius. M’enrotllo i baixo ràpidament cap a un forat que hi ha al terra; un terra marró i sec. De sobte surto disparat per entre les esquerdes del terra en forma de flors. El sol fa que em desfaci, i amb el pendent del terra vaig rodolant convertint-me en una bola. De la bola torno a sortir jo mateix. Faig un salt i em llenço de cap a un llac d’aigua freda. Surto surant de mica en mica, fins caminar sense distincions de terra o aigua. Torno a volar, girant sobre mi mateix i pujant molt alt. La llum cada cop és més intensa, més blanca. Ja no veig res. Ei! Has obert el llum. Bon dia.

Xavier
essent 'el parrafadas' per un moment

5 Comments:

  1. Unknown said...
    Hauries de plantejar-te recopilar totes aquestes palles mentals que escrius i presentar-les a alguna editorial a veure si te les publica...

    Per cert "hombros" té una paraula en català preciosa que és muscles.

    Petons!
    Xavier said...
    Ui massa.. no tenen qualitat, això és una manera de desfogar-se ;-) No un exercici literari ni molt menys.. jeje

    Gràcies per la paraula 'muscles' jej no em sortia.. feia la traducció directa e incorrecta de muscles com a 'músculos'... coses que succeeixen!!


    Petons!
    FraN said...
    Quiero de lo que tu tomas, fumas o bebes...

    Interesante, muy interesante el escrito...

    PD: sabía que te iba a gusta eso del parrafadas! xD
    Xavier said...
    A lo que tomo, fumo o bebo, me refiero como sol; siempre como metáfora claro.

    El exceso de claridad hace de cada uno cosas impensables.


    Salute!

    PS: tomorrow night boling. lo de parrafadas no es para acostumbrarse!!! jeje
    Xavier said...
    podría decirse bowling.. pero a mi me mola más boling

    ;-D

Post a Comment



Entrada más reciente Entrada antigua Inicio